UsIa BlOgKu

Daisypath Anniversary tickers

JEMPUT KLIK-KLIK

About Me

My photo
saya seorang yang x berape rajin & x berape malas,sederhana aje...tp ade jugak kadang2 thap kmalasan melampau2...hobi saya jalan2,makan2 n tgok tv...makanan kegemaran saya ialah seafood, masakan kampung, yong tau fu, satay,fast food & semua makanan yang best2la...semua layan...suka muzik yang x keras, yang lembut2 je...that's all about myself...

Wednesday, February 9, 2011

MaKaN TeNgAhArI AkU hArI Ni...

Hari ni aku berselera sangat makan...puah hati kene rm 12.30 hihihi, bagi aku tu dah cukup mahal...menu-menunya ialah :-(sayangnya x ambik pic)

1-nasi putih
2-ikan goreng kisi bersaiz sederhana
3-sepinggan kerang
&....4-jus epal...

kenyang sangat...alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...