UsIa BlOgKu

Daisypath Anniversary tickers

JEMPUT KLIK-KLIK

About Me

My photo
saya seorang yang x berape rajin & x berape malas,sederhana aje...tp ade jugak kadang2 thap kmalasan melampau2...hobi saya jalan2,makan2 n tgok tv...makanan kegemaran saya ialah seafood, masakan kampung, yong tau fu, satay,fast food & semua makanan yang best2la...semua layan...suka muzik yang x keras, yang lembut2 je...that's all about myself...

Wednesday, February 23, 2011

HoLiDaY d'MeLaKa - PaRt 1

D'bilik

Gambar x clear pasal pkai tel (x mampu lg nk ade camera)

Kteorg menginap di King Hotel, bilik aku n mak-ade satu katil single n satu katil queen,selesala untuk 2 org...makanan die pun sedap jugek...tu y penting...


Sesi bgambar sebelum keluar bilik hihihi


Depan hotel

Mak aku lepas kenyang

D'wonderland Water Park

Destinasi pertama kami, ntah pape pg2 buta datang cni kn...nampak legang tp kt tepi jalan sana penuh dengan bas sekolah n bdak2 sekolah...


Mula2 masuk jpe kolam ni



Jauh lagi kene jalan ni

Akhirnye sampai kat atas ni...xdela jauh sgt pn


Kecian penat mak aku, jpe kusi urut ni sruh ye duk rm5= 3minit...nt ade rezeki kte beli satu ye mak...



Dah siapla ni....

Dinosaur tertinggal baju

Kteorg x main air pn, just jejalan cuci2 mate n makan2 je...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...