UsIa BlOgKu

Daisypath Anniversary tickers

JEMPUT KLIK-KLIK

About Me

My photo
saya seorang yang x berape rajin & x berape malas,sederhana aje...tp ade jugak kadang2 thap kmalasan melampau2...hobi saya jalan2,makan2 n tgok tv...makanan kegemaran saya ialah seafood, masakan kampung, yong tau fu, satay,fast food & semua makanan yang best2la...semua layan...suka muzik yang x keras, yang lembut2 je...that's all about myself...

Sunday, February 27, 2011

JoGgInG d'TaMaN ReKrEAsI TaNjUnG SuRa

Hari ni keje 1/2 hari je, ko 1 dah balik, mylan ajak p jogging,ikut jelah...kteorg jogging kt taman rekreasi tanjung sura, dungun....sbelum 2 p solat dlu,pas 2 beli bekal2 ckit, lepas 2 br p sane...best jgak...trek die xla panjang sgt... x penat sgt aku hihihi... diantara mainan y kami main :-


Tiga kali round je pun, lepas 2 laparla plok, cni byak tempat rehat, round ke-3 tu kteorg p ambik bekallah...menu2 kami ialah :-


untuk menambah semula lemak y hilang...


yum2...


feverat aku...


ayam aku kecik...

iklan air...

Lepas dah kyang2, kteorg round lg satu kali... kesimpulannye kene tambah lagi alat permainan kt cni, brulah best nk main...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...