UsIa BlOgKu

Daisypath Anniversary tickers

JEMPUT KLIK-KLIK

About Me

My photo
saya seorang yang x berape rajin & x berape malas,sederhana aje...tp ade jugak kadang2 thap kmalasan melampau2...hobi saya jalan2,makan2 n tgok tv...makanan kegemaran saya ialah seafood, masakan kampung, yong tau fu, satay,fast food & semua makanan yang best2la...semua layan...suka muzik yang x keras, yang lembut2 je...that's all about myself...

Saturday, February 19, 2011

KeNaNgAn d'Sek. TeK. KeMaMan


GROUP KAMI

Pada tahun 2003-2004 aku belajar di sek.men.tek. kemaman (form 4- form5). Aku ambik kejuruteraan awam...2 tahun tu aku duk bilik same je 8E...jd roomate pun same jelah,same2 poyo hahaha...sek ni xdela tertekan pun,cikgu2 je tertekan n kami semua dengan bmacam2 pe'el...hihihi,biasela zaman2 ting tong ni...


MeMoRi PeRsEkOlAhAn....


Tengokla kamera yang ade atas meja tu,zaman kamera pakai kodak tau...


2 3 kerat je budak lelaki kelas aku...


Dah ade yang jd mak2 n bini2 org ni...


Mase kem d pupuk semangat...semangat main air je ni....


Drama satu babak............

Aku n trah y rajin study............

Mane saje bergambar..........

Layan bosan2.......


Cikgu paling sporting.....


walaupun dah lame aku meninggalkan sekolah, kenangan d zaman persekolahan xkn ku lupakan...miss u all !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...