UsIa BlOgKu

Daisypath Anniversary tickers

JEMPUT KLIK-KLIK

About Me

My photo
saya seorang yang x berape rajin & x berape malas,sederhana aje...tp ade jugak kadang2 thap kmalasan melampau2...hobi saya jalan2,makan2 n tgok tv...makanan kegemaran saya ialah seafood, masakan kampung, yong tau fu, satay,fast food & semua makanan yang best2la...semua layan...suka muzik yang x keras, yang lembut2 je...that's all about myself...

Wednesday, February 16, 2011

BrEaKfAsT n LuNcH

Hari ni x banyak keje pun, banyak main je...sarapan hari ni dtaja oleh k.nab iaitu pulut cawan n ade ikan masin ckit,TQ k.nab... bleh tahanla,tp kurg lemak...biasela beli kan...lokasi makanan tengahari aku pulak kat simpang Taman Uda,kedai kanopi kuning,macam2 lauk ade, meriah sangat...aku pilih makan nasi + ikang pari + sayur labu + milo ais = rm4.5o sahaja, murah sangat...berbaloi tol p jauh...pegi jauh 2 pasal ade keje lain...klah ta

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...