UsIa BlOgKu

Daisypath Anniversary tickers

JEMPUT KLIK-KLIK

About Me

My photo
saya seorang yang x berape rajin & x berape malas,sederhana aje...tp ade jugak kadang2 thap kmalasan melampau2...hobi saya jalan2,makan2 n tgok tv...makanan kegemaran saya ialah seafood, masakan kampung, yong tau fu, satay,fast food & semua makanan yang best2la...semua layan...suka muzik yang x keras, yang lembut2 je...that's all about myself...

Sunday, February 13, 2011

iPHONE 4 32GB SINGAPORE SET RM 1400

* produk iphone 4 32gb dari singapore original
- 97 peratus sama dengan iphone 4 dari malaysia.
* Dengan fungsi wireless,3g,gps data,radio,system chatting mesej,emel, internet dengan kelajuan 7.2mb speed, direct broadband, mobile guard ( boleh kesan hp hilang ) facebook, yahoo mesengger, dengan teknologi bola2, lighter software, animation software, crack software, bird software dan banyak lagi..
*iphone4 singapore set mengandungi memori dalaman 32gb direct usb, anda boleh upload ape sahaja secara direct USB tidak mempunyai driver lain, iphone 4 ini juga dapat menjadikan extra webcam dan print out melalui bluettooth,kamera 5 megapixel.

* jangan risau sekiranya i phone 4 anda jatuh, sebab housing i phone 4 ini mempunyai protector body tidak calar walaupun diguris dengan pisau.

* warantty 1 tahun.

~ sesiapa berminat PM sy di syinah_leogirl@yahoo.com ,TQ.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...