UsIa BlOgKu

Daisypath Anniversary tickers

JEMPUT KLIK-KLIK

About Me

My photo
saya seorang yang x berape rajin & x berape malas,sederhana aje...tp ade jugak kadang2 thap kmalasan melampau2...hobi saya jalan2,makan2 n tgok tv...makanan kegemaran saya ialah seafood, masakan kampung, yong tau fu, satay,fast food & semua makanan yang best2la...semua layan...suka muzik yang x keras, yang lembut2 je...that's all about myself...

Saturday, February 19, 2011

AkTiViTi HoLiDaY d'RuMah

Semalam duk umah aje, bangun pagi terus bace cerpen k.nab, tajuknye "susah nk cari payah nk dapat"... best la jugak...lepas tu sembang2 n mak aje...macam2 topik...lepas 2 kemas umah ( buat2 rajin hihihi), satu umah kemas ni... after that memandangkan mesin basuh umah aku rosak, & baju ku + mak adela dalam 3 bakul...ringan2kan jelah basuh,dari pkul 10 - 1 tengahari duk dlam blik air,betul2 mcm mesin basuh je aku rs, mak aku 2 3x datang nk sruh bhenti...die ingat ank die ni x kuat agaknye...tetibe je die offer diri nk sambung basuh...aku ckap p tgk tv jelah...last2 aku tgk die ambik baju y aku bilas p sidai...bagusnye mak aku...bagus pe basuh tangan, sihat kan badan...senaman 2...lpas 2 baru mandi & solat, lepas 2 layan filem hindustan "Hum Tum",lepas 2 tv plak layan aku hahaha...bangun dr tdo terasa lapar,p dapur tgk ade cendawan,ingat nk buat nasi goreng cendawan...dah standby bahan2 ni,on dapur,gas xdop, frust giler...nasib baik ade lauk standby mak aku buat sbelum die kuar...so makan jelah ape y ade...sedih betul...lepas kyg layan tv lagi...dekat pkul 7 br ibuku pulang...diikuti abgku...mlm plak lg bosang, duk layan tv lagi sampai terlenalaa....itulah holiday ku y mbosangkan korang2 hehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...