UsIa BlOgKu

Daisypath Anniversary tickers

JEMPUT KLIK-KLIK

About Me

My photo
saya seorang yang x berape rajin & x berape malas,sederhana aje...tp ade jugak kadang2 thap kmalasan melampau2...hobi saya jalan2,makan2 n tgok tv...makanan kegemaran saya ialah seafood, masakan kampung, yong tau fu, satay,fast food & semua makanan yang best2la...semua layan...suka muzik yang x keras, yang lembut2 je...that's all about myself...

Tuesday, March 15, 2011

TrIp 2 LaNgKaWi

Kami berkumpul depan umah che ga... penolong ketua rombonganla kirenye... pukul 5 ptg... bas mr pukul 6 stgah... isk2 1 1/2 jam tggu...


Bas y kami naiki...

Ajk rombongan duk bg jadual program spanjang 5 hari ni...
semua ni kaum2 ibu je... driver n asst. die je laki...

Aku duk n sepupu aku ni... mimi
mak aku duk n tok aku...

Magrib kami bhenti d pantai kelulut, solat , pas 2 mkn... bab ni pedih skit hihihi... kami pilih gerai y dekat sekali... tkang ambik order punyela lambat... duk main msg plok 2... adoi... memanaskan aku je... aku pn bgun p order... dah order 2 lame plok nk bleh ke sampai... air abis sparuh pn x sampai ag ns goreng je pn...

Muke mk aku n tok aku dah rezak 2... y tgah 2 mkanan sampingan je... tdung biru n hitam 2 sepupu n mk sedara aku dah mkn awl td... die order mihun sup... katenye mi keras & kurg sedap... mcm2la...

Air aku milo ais la...


Menu sampingan ' sotong goreng celup tepung ' ni pggan y ke-2 dah... kyang mkn ni je... org lain pn order x sampai... mkck meja sblah mr kbo ns goreng dieorg masin... last2 dah fedup... kami bsepakat nk cancelkn order td... dr luar nampak ade 3 org tkang masok...ramai 2... aku pn p tnye ns goreng aku dah buat k x? die kate dah... aku tnye mane... last2 die g tnye tkang masok... x buat pn lg... aku kate klau mcm 2 cancel order td... die tpakse ok kn jelah... kesimpulannye... kedai mmg x mesra pelanggan n rejected... hahaha... kyg gak mkn ni je pn... ni kt gerai ikan bkar... lain tuan... lpas siap mkn... p settlekn bayaran n p tandas jap n naik basla... meneruskan pjalnan... tdo jelah aktiviti mlm 2...

tp bas ni suke beno bhenti kt tandas stesen myak... skali p trun ramai plok 2 tmasukla aku... hihihi.... bhenti sbuh d masjid d kedah, ape tah name... tanpa mandi kami meneruskn pjlanan...

Kami sampai d jeti kuala perlis jam 10pg... p mkn2 pg dlu...

mak teh n ayah teh aku y duk c2 dah tggu... nk mr ambik kepok... nk mkn kepok sgt...

Sempat lg p kt pekerja die 2...

Aktiviti sementara tggu naik feri...

ayah teh n mimi

Aku mane hah ?

Tok n the geng...

Dlam pkul 11 stgah pg br naik feri...

Aktiviti dlm feri...

Baru ade aku...

Sparuh manusia dlm feri ni x mandi... hahaha

Posing sakan che ga n tiang...

Penantian...

Orang2 ni tgah syok tgk cte hantu mk limah

Pemandangan di luar

Setakat ni dlu utk entry ni...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...