UsIa BlOgKu

Daisypath Anniversary tickers

JEMPUT KLIK-KLIK

About Me

My photo
saya seorang yang x berape rajin & x berape malas,sederhana aje...tp ade jugak kadang2 thap kmalasan melampau2...hobi saya jalan2,makan2 n tgok tv...makanan kegemaran saya ialah seafood, masakan kampung, yong tau fu, satay,fast food & semua makanan yang best2la...semua layan...suka muzik yang x keras, yang lembut2 je...that's all about myself...

Wednesday, March 9, 2011

JaM 12.24 MaLaM

Selepas siap mengemas baju2, terasa laporla plok... ms ni br teringat ptg td aku ade beli roti BBQ daging kt pasar mlm paka x mkn lagi... hihihi ( aku 1st time beli ) .


mule2 tgk 'roti saje ke ni?'


Begini rupenye... petok molek daging ye...

rs dagingnye best, manis g2... memuaskan... lepas tu lepak2 je depan tv jelah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...