UsIa BlOgKu

Daisypath Anniversary tickers

JEMPUT KLIK-KLIK

About Me

My photo
saya seorang yang x berape rajin & x berape malas,sederhana aje...tp ade jugak kadang2 thap kmalasan melampau2...hobi saya jalan2,makan2 n tgok tv...makanan kegemaran saya ialah seafood, masakan kampung, yong tau fu, satay,fast food & semua makanan yang best2la...semua layan...suka muzik yang x keras, yang lembut2 je...that's all about myself...

Wednesday, March 16, 2011

TrIp 2 LaNgKaWi-PaRt 2

Kami sampai d jeti langkawi pkul 1 tgahr...

Bas y menjemput kami d sini...

Sampai d hotel kami berehat je... dlm pkul 2 kami trun mkan...

mi tom yam y aku punye... pelik x? aku y mkn lg pelik, ade rs kunyit... lain tempat lain cara msakannye...

Pada ptgnye ade sesi bertemu dgan persatuan IT langkawi

Puan Linda, Pengerusi IT langkawi tgah brucap

Selepas 2 acara makan2...

Menu nasi ayam

sedap ns ayam ni kene n tekak aku...

sesi bgmbar bsama

slpas tu kami blik ke hotel n rehat, mlam aktiviti tgk tv je...

Keesokkan hrnye kami dbawa oleh pmandu plancong melawat tempat2 menarik d sini...tempat pertama kedai produk gamat... sampai je p kt kawah die...

Mak celup jari dlm kawah gamat...

Bermcm2 produk dr hujung rmbut hingga ke hujung kaki...

Selepas itu kami dbawa ke kedai batik

Tok n mimi

Slpas tu p mlawat makam mahsuri

Nk masuk kene beli tiket... aku n mimi

Mula2 masuk

aku n mimi je masuk kt makam mahsuri ni, org lain p jln kt luar, aku ni pn tman mimi je, klau x, x masuk ni...

Apesal muke cedih ni? takut eh...


Dalam Kota Mahsuri


mcm pegi zoo plok rs




Ni saja setakat ni...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...