UsIa BlOgKu

Daisypath Anniversary tickers

JEMPUT KLIK-KLIK

About Me

My photo
saya seorang yang x berape rajin & x berape malas,sederhana aje...tp ade jugak kadang2 thap kmalasan melampau2...hobi saya jalan2,makan2 n tgok tv...makanan kegemaran saya ialah seafood, masakan kampung, yong tau fu, satay,fast food & semua makanan yang best2la...semua layan...suka muzik yang x keras, yang lembut2 je...that's all about myself...

Wednesday, March 23, 2011

My 1St TrIaL

Hr ni bepuasa, teringin nk mkn puding gula hangus, cr la resepi kt tenet, jd ptg 2 tryla, tp satu bhan xde esen vanila, xpela try je...

Hasilnye...

Buruk kn tp enak hihihi ( puji diri sendiri sblum dkutuk )

mangkuk y kukus adunannye dlm sgt, bile dah transfer dr mangkuk ke pggan 2 y pecah puding aku 2, tp siyes sedapla jgek... abg aku mkn lebih pade org pose lg ni... 1st try... mintakla nt lebih cantik... hihihi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...