UsIa BlOgKu

Daisypath Anniversary tickers

JEMPUT KLIK-KLIK

About Me

My photo
saya seorang yang x berape rajin & x berape malas,sederhana aje...tp ade jugak kadang2 thap kmalasan melampau2...hobi saya jalan2,makan2 n tgok tv...makanan kegemaran saya ialah seafood, masakan kampung, yong tau fu, satay,fast food & semua makanan yang best2la...semua layan...suka muzik yang x keras, yang lembut2 je...that's all about myself...

Saturday, March 19, 2011

TrIp 2 LaNgKaWi-PaRt 3

Selepas 2 kami dbawa ke kilim geoforest park...sebab ramai ambik 4 bot...bot kami last....sebab kene tggu mk2 datin ni p tandas...

Sesi menunggu...

Kene baratur dlu br bleh naik...

Br nk gerak ni...

Aku n tok


Kemudian bhenti d sangkar ikan...


sesi bg mkan ikan, mak aku pn sama naik...

Mak main n pari... name 'fatimah'...

Ibuku


Demo ikan siakap makan...

Beredar dr sangkar ikan... menuju ke...??

Bkan ni...

ke Gua kelawar...

Mendarat d sini...


Masuk dlm gua...


Dlm gua y gelap gelita dpenihi dgan klawar...

Batuan y cantik

Keluar dr gua...

byk pic je...klah stakat ini dlu...

Balik ke jeti daa...

Setakat ni jelah N3 ni...taa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...