UsIa BlOgKu

Daisypath Anniversary tickers

JEMPUT KLIK-KLIK

About Me

My photo
saya seorang yang x berape rajin & x berape malas,sederhana aje...tp ade jugak kadang2 thap kmalasan melampau2...hobi saya jalan2,makan2 n tgok tv...makanan kegemaran saya ialah seafood, masakan kampung, yong tau fu, satay,fast food & semua makanan yang best2la...semua layan...suka muzik yang x keras, yang lembut2 je...that's all about myself...

Monday, March 7, 2011

CtE PaSal MaK AkU...

Aku belikan satu tel ni kn, murah je offer tp byk function... canggihla jgek seposen... tp brand die aku pn x penah dgar ' micXon '...

Nilah rupenye...

Pandangan depan

Pandangan belakang


aku bgla kt mak aku... siap tukar2 simkad aku bg kt die... tau ape y jd...mula2 ni excited lg nk blajo ni, ajor se2... keesokan harinya..........


*
*
*

Mak aku dtg kt aku sambil buat muka pening n blurnye n bgtau

' mak nk tukor tel lame la, x reti nk gune tel ni '

aku jwab ' alah biasela mule2, nt biasela klau rajin main '

mak jwab ' tuko la pening dah '

hmm jdnye tukorla aku ke tel lamenye... mcm2 mak aku ni...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...