UsIa BlOgKu

Daisypath Anniversary tickers

JEMPUT KLIK-KLIK

About Me

My photo
saya seorang yang x berape rajin & x berape malas,sederhana aje...tp ade jugak kadang2 thap kmalasan melampau2...hobi saya jalan2,makan2 n tgok tv...makanan kegemaran saya ialah seafood, masakan kampung, yong tau fu, satay,fast food & semua makanan yang best2la...semua layan...suka muzik yang x keras, yang lembut2 je...that's all about myself...

Thursday, March 3, 2011

MaKaN NaSi SuP

Hari ni makan dekat je kt ofis, kt kopitiam paka, pok nam belanje hihihi, n mad sekali, ciang k.nab kene jage ofis, aku mkan ns sup + milo ais, pok nam nasi kerabu + ayam masak merah, mad minum teh o ais je... best jgak ade mcm2 pakej ns sup aku...ikan kering + sambal + Sup daging n ayam + salad skit, ok la mengeyangkn... lepas lepak2 naik ofis, br duk jap member lame aku kol ckap ade kt paka, hazimah namenye... hihihi, lepas 2 aku ajak lg p paka kopitiam, mcm xde tmapt lain kn... muke aku lg... aku kene la teman kn mkn, hihihi... xkn nk tgk sj... aku order roti bakar sekaya + milo suam, hazimah order ns sup ayam goreng + air suam je, pah 2 kteorg sembang2la sementara menunggu kwn hazimah dtg...best sgt dpt jpe die ni... dah lame terpisah hihihi, mcm jejak kasihla plak... lpas kwan die dtg... member die join korum skali sembang... lpas 2 kteorg pn berpish pasal die ade nk p tempat lain n nk cepat... jauh kwan aku ni tau dr kuala berang... senang2 dtgla lg jenguk aku ye... hahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...