UsIa BlOgKu

Daisypath Anniversary tickers

JEMPUT KLIK-KLIK

About Me

My photo
saya seorang yang x berape rajin & x berape malas,sederhana aje...tp ade jugak kadang2 thap kmalasan melampau2...hobi saya jalan2,makan2 n tgok tv...makanan kegemaran saya ialah seafood, masakan kampung, yong tau fu, satay,fast food & semua makanan yang best2la...semua layan...suka muzik yang x keras, yang lembut2 je...that's all about myself...

Monday, July 15, 2013

SiBuK MeMaNjAnG

Sekarang aku dah lepas pantang bersalin & dah masuk keje pn, tersangat la lega lepas bpantang, dalam pantangla kekuatan dalaman & luaran amat diperlukan selain semasa beranak... dh namenye dlm pntang mcm2 xbleh buat, bangun salah duduk salah jd semua serba salah,dengan ragam anknya lg huhuhu...

Baru aku tahu kenape meroyan bleh blaku dlm pantang ni, jd bg suami2 terutama suami akula, sila menghargai jasa isteri anda ye... emosi ms ni mmg x stabil tp bila tgk ank smakin hr smakin pandai,smakin besar semua tu hilang...alhamdulillah... aku bsalin normal ank lelaki seberat 3.1 kg ,8 mei 2013 pada jam 9.15 pagi dengan seluruh kudrat y ade dsamping suami tsayang berserta nurse2 y caring & loving hospital kemaman...minta2la nt klau branak lg dpt nurse2 mcm ni...

Skrg ank aku dh 2 blan lebih..aku nk tepek pic ank aku kt cni buat kenangan...










































name caye muhammad izzul ikhwan bin roslan... geramnye rase nk gigit je die ni... mama doakan adik menjadi ank y soleh, ank y taat kepada kedua ibu bapa & menjadi hamba y beriman kepada Allah s.w.t... aminnnnnnnnnnn...

Banyak lg gambar adik tp disebabkan memory card ayah patah, hilang blake dik... marah kt ayah ye...:)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...