UsIa BlOgKu

Daisypath Anniversary tickers

JEMPUT KLIK-KLIK

About Me

My photo
saya seorang yang x berape rajin & x berape malas,sederhana aje...tp ade jugak kadang2 thap kmalasan melampau2...hobi saya jalan2,makan2 n tgok tv...makanan kegemaran saya ialah seafood, masakan kampung, yong tau fu, satay,fast food & semua makanan yang best2la...semua layan...suka muzik yang x keras, yang lembut2 je...that's all about myself...

Tuesday, July 30, 2013

LaMpU DiNdInG

Tadi jejalan kebosanan pi lah kt promosi kedai lampu dekat n ofis aku, murah2 wooo tp byk dah kene rembt n org, aku pn teringin nk 1, last2 2 3x round rambang mata, pilih jelah satu


Nilah lampunye, mentol tu free 2, x tau lg nk pasang kt mane, y pastinye dlm blik...

Pejam celik pejam celik, jap je dah dekat nk raye,  mcmne la rye thn ni, aku bersederhana je... nt nk jlan raye lg... byk duit nk gune... hopefully semua berjalan lancar n selamat... aminnnn

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...