UsIa BlOgKu

Daisypath Anniversary tickers

JEMPUT KLIK-KLIK

About Me

My photo
saya seorang yang x berape rajin & x berape malas,sederhana aje...tp ade jugak kadang2 thap kmalasan melampau2...hobi saya jalan2,makan2 n tgok tv...makanan kegemaran saya ialah seafood, masakan kampung, yong tau fu, satay,fast food & semua makanan yang best2la...semua layan...suka muzik yang x keras, yang lembut2 je...that's all about myself...

Tuesday, July 24, 2012

SeLaMaT BeRpUaSa !!!

Salam ramadan al-mubarak semua... ari ni dah masuk ari ke-4 kte menjalankan ibadah puasa... alhamdulillah... dah lama rsnye x update blog ni... biasela bz y dibuat2 mmg x terupdate la... msti ari2 korang pening nk pkir menu berbuke n sahur... bile penat pkir,bazar ramadan la jawapan y paling tepat hi3... merapu je aku sekadar untuk mengupdate blog,nt ade plak y kate blog aku ni bkulat kn... wlaupun ade ckit2 kulat ( buat2 x nampak ye)... nk kongsi ceramah daripada ustaz haslin baharim...



sekadar renungan kte bersama di bulan y mulia ini...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...