UsIa BlOgKu

Daisypath Anniversary tickers

JEMPUT KLIK-KLIK

About Me

My photo
saya seorang yang x berape rajin & x berape malas,sederhana aje...tp ade jugak kadang2 thap kmalasan melampau2...hobi saya jalan2,makan2 n tgok tv...makanan kegemaran saya ialah seafood, masakan kampung, yong tau fu, satay,fast food & semua makanan yang best2la...semua layan...suka muzik yang x keras, yang lembut2 je...that's all about myself...

Sunday, June 17, 2012

BrEaKfAsT OrG DeMaM

 Tersgt xde mood hr ni, batuk selsema + ade rs nk demam, tekak keperitan untuk menelan, mcm biasela, kalau org x chat mesti mkn ni....

Bubur + sayur2an

Doakan aku cepat sembuh kawan2...:(

2 comments:

  1. sape msk....siangnye ke mg...x pe nati baik aku bwk mg mkn mcd neh

    ReplyDelete
  2. aku buat sendiri,beli y instant tu..bkan demam sgt pn,ngade je lebih

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...