UsIa BlOgKu

Daisypath Anniversary tickers

JEMPUT KLIK-KLIK

About Me

My photo
saya seorang yang x berape rajin & x berape malas,sederhana aje...tp ade jugak kadang2 thap kmalasan melampau2...hobi saya jalan2,makan2 n tgok tv...makanan kegemaran saya ialah seafood, masakan kampung, yong tau fu, satay,fast food & semua makanan yang best2la...semua layan...suka muzik yang x keras, yang lembut2 je...that's all about myself...

Friday, August 12, 2011

StUdY VeGeTaBle BrIyAnI...

Selamat berpuasa semua... mood tsgtla kurg rajin hehehe... klau rajin bleh buat kenduri doa selamatla...hari ni masuk hari ke-13 kte berpuase...x kantoi lg setakat ni...duk tgk2 resipi wak ns briyani,x penah buat pn,mk pn x tau... ni nk ambik resepi n wak eksperimen...



Dlu aku pernah try buat puding karamel pakai resepi die ni, best tau, teknik2 masakan die terperinci n mudah... (bkan puji sesaje,betul), tgk briyani sayur pasal mk aku x mkn daging @ ayam... Let's try!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...