UsIa BlOgKu

Daisypath Anniversary tickers

JEMPUT KLIK-KLIK

About Me

My photo
saya seorang yang x berape rajin & x berape malas,sederhana aje...tp ade jugak kadang2 thap kmalasan melampau2...hobi saya jalan2,makan2 n tgok tv...makanan kegemaran saya ialah seafood, masakan kampung, yong tau fu, satay,fast food & semua makanan yang best2la...semua layan...suka muzik yang x keras, yang lembut2 je...that's all about myself...

Saturday, August 13, 2011

CtE dH bAsI

Nak cte pasal brg y aku beli blan 3 lpas kt langkawi, lame kn... tp xpe sempat lg nk jdkan memori daun pisang hi3 ( sbagai kenangan ).

Antara hasil tangkapan aku bsama ibu :-

1- Ubat-ubatan

Minyak gamat, mcm2 minyak ade,lg ntahla akar kayu n kayu kayan pn ade,dll. Beli kt kedai

2- Kain baju

Dah mcm nk jual kain gayenye...tuala je y byk,pastu kain batik n t-shirt aku jee...


3- Coklat

Mmg x sah la klau x beli coklat kn,nampak ckit kn tp terbang ratus2 gak, x smpai 1 bakul...

4- Pekakas dapur

Brg mcm ni mmg murah kt sane jika nk dbandingkan dgn tempat aku, tp berat woo nk bwk...

5- Kiriman org

Ni kiriman sepupu n abgku...

Ni jelah y kami beli pn, xdela byk sgt... berbelanje biar berpade2...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...