UsIa BlOgKu

Daisypath Anniversary tickers

JEMPUT KLIK-KLIK

About Me

My photo
saya seorang yang x berape rajin & x berape malas,sederhana aje...tp ade jugak kadang2 thap kmalasan melampau2...hobi saya jalan2,makan2 n tgok tv...makanan kegemaran saya ialah seafood, masakan kampung, yong tau fu, satay,fast food & semua makanan yang best2la...semua layan...suka muzik yang x keras, yang lembut2 je...that's all about myself...

Monday, May 2, 2011

PeRtAnDiNgAn MaSaK d'IkBn KeMaSiK

Hari ahad br ni bersamaan n 1 mei 2011 = hari pekerja, aku n mak join pertandingan masak laksa terengganu ( wakil dun kemasik ).

IKBN Kemasik

Semperna program belia mahir 1 malaysia

Nilah tukang hantornye ( abg sulungku ) & syifa'

Nilah meja kami...

Org lain sibuk kemas tempat masing2...

Aku n mak

Inilah hasil kerja kami...

Bahagian hadapan...

Posing dulu... sekerat je aku

smua dah siap, duk melepak je...

Dato' Ahmad Sabri Bin Chik merasa laksa terengganu...

Ni pertandingan gubah bunga...

Pertandingan buat bekang


Hasil usaha kami dua beranak, kami dpat no. 2...


Colourful bekang, ala2 bunga kembang semangkuk...


Mcm2 ade kt sini semperna menyambut hari ' belia mahir 1 malaysia'... belia permata negara hi3... layan jelah pic d atas...

~ the end ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...