UsIa BlOgKu

Daisypath Anniversary tickers

JEMPUT KLIK-KLIK

About Me

My photo
saya seorang yang x berape rajin & x berape malas,sederhana aje...tp ade jugak kadang2 thap kmalasan melampau2...hobi saya jalan2,makan2 n tgok tv...makanan kegemaran saya ialah seafood, masakan kampung, yong tau fu, satay,fast food & semua makanan yang best2la...semua layan...suka muzik yang x keras, yang lembut2 je...that's all about myself...

Tuesday, May 10, 2011

AkU TaK BeRsAlAh

Jom nyayi...



Sepanjang percintaan penuh cabaran,
dugaanku tempuhi redha,
tetapi terpaksa cinta,
berakhir d sini,

telah berulangkali sengaja kau ulangi kesilapan sama serupa,
setia d depan mata curang dbaliknya,
mmg benar tanpa ku sedari,
dlm diam hatiku pedih,
lantaran sikapmu mlukakan,
menguris hati & perasaan,

rupa2nya kasih syg drmu dusta semata,
seandainya detik & waktu,
dpatku putar kembali,
ingin sekali lg rsnya,
utk ku jatuh cinta semula,
namun y pasti bkan dganmu,
y penuh palsu,

bkan sengaja aku menyakiti dirimu y x mgkin memahami,
erti kejujuran sebenar didlm bcinta,
jgnlah pula aku dsalahkan kiranya kau dburu kesesalan,
tangis d akhirnya,
x bermakna,

Sepanjang percintaan penuh cabaran,
dugaanku tempuhi redha,
terpaksa ku biar cinta berakhir dsini,

~muzik~

bkan sengaja aku menyakiti dirimu,
y x mgkin memahami erti kejujuran sebenar didlm bcinta,
jgnlah pula aku dsalahkan kiranya kau dburu kesesalan,
tangis d akhirnya x bermakna....

Sepanjang percintaan penuh cabaran,
dugaanku tempuhi redha,
tetapi terpaksa cinta berakhir dsini,
terpaksa ku biar cinta berakhir dsini...........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...