UsIa BlOgKu

Daisypath Anniversary tickers

JEMPUT KLIK-KLIK

About Me

My photo
saya seorang yang x berape rajin & x berape malas,sederhana aje...tp ade jugak kadang2 thap kmalasan melampau2...hobi saya jalan2,makan2 n tgok tv...makanan kegemaran saya ialah seafood, masakan kampung, yong tau fu, satay,fast food & semua makanan yang best2la...semua layan...suka muzik yang x keras, yang lembut2 je...that's all about myself...

Wednesday, May 16, 2012

DuA SeKaWaN

semalam dlm bz2 aku try buat bunga kemboja, mula2 lpas siap aku x tau nk buat pe n bunge tu, brooch mcm besar je, x sesuai je... try ltak kt beg... mcm ok je...

 
 tp mcm kesepian je bunga ni xde kwn... aku taruk satu lg bunga buat teman die...



wah!! nampak mcm hepi je bunga tu dah ade kwn... to bunga, semoga hepi sokmo!!!

untuk mak, 

Ibu...
Insan yang bertarung nyawa melahirkan kita...
Jangan sekali dilukai hatinnya...
Walau ada ketikanya...
Kata-katanya mungkin menghiris perasaan...
Anggap ia sebagai satu khayalan...

Sayangggggg!!! Mak!!! Sokmo!!!

Dipetik drpd drama " Jangan Dilukai Hatinya", maknenya sgt mendalam... sama-samalah kte renungkan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...