UsIa BlOgKu

Daisypath Anniversary tickers

JEMPUT KLIK-KLIK

About Me

My photo
saya seorang yang x berape rajin & x berape malas,sederhana aje...tp ade jugak kadang2 thap kmalasan melampau2...hobi saya jalan2,makan2 n tgok tv...makanan kegemaran saya ialah seafood, masakan kampung, yong tau fu, satay,fast food & semua makanan yang best2la...semua layan...suka muzik yang x keras, yang lembut2 je...that's all about myself...

Monday, October 17, 2011

mAjLiS bErTuNaNg PaRt 1

Alhamdulillah, tanggal 14 Oktober aku selamat bertunang, persiapan xlah beriya2 sgt, hanya sederhana, diserikan lagi dengan kehadiran jiran terdekat & sanak - saudara terdekat...


 Pelamin ni hasil kreativiti kak iparku (kak zah), digandingkan dengan campur tangan abangku merangkap suaminya (abang din), ibuku n aku juga...mula2 nk buat hijau... tok (nenekku) x bkenan...jd pink menjadi pilihan hi3...


 Aku bagi 7 dulang dibalas 5... ckuplakan, xkan nk cte detail plak...dah mcm buat report la plok...



 x reti nk salam gane...
 

 Mase ni rmai duk snap pic, dieorg dera aku x bg bangun, kreng blakang aku...



 Nilah y best ckit, lpas bace doa selamat, bersalam dengan rombongan pihak laki n tetamu...



 Ni dah siap... nk masuk bilik daaa...


x reti nk gambor...

l

N bakal mak mentua...

l

Pic ni se aku x reti nk adjust...jadi panjang gni...  Harap maaf quality pic x memuaskan....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...