UsIa BlOgKu

Daisypath Anniversary tickers

JEMPUT KLIK-KLIK

About Me

My photo
saya seorang yang x berape rajin & x berape malas,sederhana aje...tp ade jugak kadang2 thap kmalasan melampau2...hobi saya jalan2,makan2 n tgok tv...makanan kegemaran saya ialah seafood, masakan kampung, yong tau fu, satay,fast food & semua makanan yang best2la...semua layan...suka muzik yang x keras, yang lembut2 je...that's all about myself...

Thursday, June 23, 2011

BeRsUkA RiA d'TaMaN

Sabtu mggu lpas xleh tdo lame, pg2 abg aku dh memekak suruh bgun ajak p jogging, hmm siap ckap xyah mandi, p basuh muke aje... aamboi bsemangat sgguh die ni, org nk bgun pn mlas, terbantut niat aku nk qada tdo... dhla x mkn pg lg... semua y pegi ni x mandi blake...hi3

Nilah the mastermind in this story,tgkla muke pn mcm br bgun tdo...

Anak sedaraku, baihaqi...

Main2, nisa...

Ni muke x puah tdo, siap bwak bekal lg dlm beg purple 2,syifa...

Ni berposing sakan dgn bj tdo ntah pape...

Poyo je...

Amboi gaye ala2 artis,nisa n saadah...

Tu je cte hujung mgguku... ~ The End ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...