UsIa BlOgKu

Daisypath Anniversary tickers

JEMPUT KLIK-KLIK

About Me

My photo
saya seorang yang x berape rajin & x berape malas,sederhana aje...tp ade jugak kadang2 thap kmalasan melampau2...hobi saya jalan2,makan2 n tgok tv...makanan kegemaran saya ialah seafood, masakan kampung, yong tau fu, satay,fast food & semua makanan yang best2la...semua layan...suka muzik yang x keras, yang lembut2 je...that's all about myself...

Monday, April 11, 2011

TrIp 2 CaMeRoN HiGhLaNdS

Baru2 ni p cameron bsama rombongan cik kiah hihihi... mcm2 y blaku... dugaan byk sgt... kami btolak dr umah che nga ( ketua rombongan ) pukul 10 mlm... aku n mk org paling lambat skali sampai...jd xdela tempat best... duk blakangla jwabnye... starting cte dah x best kn?...msm p ni aku bkan chat sgt... lemah betul badan... blakon mcm chat... dlm pjlanan 2 kn pkck blakang ckap mcm xde rs aircond, mmg betullah aku pn x rs... driver bhenti d satu tmpat mkn... cek2 bas, kteorg trunla lepak2 dlu...

mate pn dah ngantuk kn?

Aircond bas mmg rosak... satu lg dugaan... mcm mane la esk... driver kate x bleh baiki, satu panel die rosak... jd tpakse trime jelah... kipas pkai tgan je... cedih kn...

Keesokkan hrnye kami sampai d cameron pkul 7 pg... x mandi pn tau hihihi smyg je... tempat mule2 g... mkanla...

breakfast kami...

Burung2 y x mkn saman...

Destinasi pertama kami...


Budak ni pn ade... dengan brbaju tdonye... utk makluman, semua org rombongan ni x mandi hihihi

aku y semakin besau...

Aku rembat satu ni...

xdop keje...


Ni tande2 nk tdo... hihihi

Ni bantal aku...

Kesimpulannye, kteorg duk dlm bas mcm dlm oven hihihi, tp alhamdulillah semua bjalan lancar...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...